Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään nopeampaa kassaa varten.
Ensinnäkin: jos sinulla on ongelmia, ota yhteyttä info@sybotanica.com, meillä on 4.8/5 arvosana Trustpilotissa syystä :)
Voit palauttaa minkä tahansa tuotteen (paitsi eläviä asioita kuten Elävä sammal) 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Vaikka sinun ei tarvitse kertoa meille, miksi haluat palauttaa, arvostaisimme sitä todella! Palautukset maksavat 2,99 € seuraavissa maissa:
- Alankomaat
- Saksa
- Ranska
- Belgia
- Luxemburg
Luo palautuslomakkeesi täällä.
Muiden maiden osalta ostaja maksaa palautuskuljetuksen ja tekee lähetysetiketin. Tilaukset voidaan palauttaa osoitteeseen:
Sybotanica B.V.
info@sybotanica.com
Laurens Jansz Costerstraat 6, 6827AR
Arnhem, Alankomaat
Yritämme käsitellä hyvityksen heti, kun saamme pakettisi. Huomioithan, että tämä voi kestää jopa 5 arkipäivää paketin vastaanottamisen jälkeen. Rahojen näkyminen pankkitililläsi kestää sitten vielä 1-5 päivää.
Huomaa, että mahdollisissa ongelmatilanteissa ratkaisemmekin sen ilman kustannuksia! Ota yhteyttä osoitteeseen info@sybotanica.com
** Jos ilmainen toimitus tarjotaan tietyn summan, esimerkiksi 50 euron, ylittäville tilauksille ja tilauksen osan palauttaminen laskee kokonaissumman alle 50 euron, peritään normaalit toimituskulut
Meillä on yli 55 000 onnellista asiakasta, joista 99,6 % raportoi, että heidän kasvinsa kukoistavat. Siksi olemme varmoja tarjotessamme tätä takuuta!
99,6 %:n tyytyväisyysaste perustuu Sybotanican tekemään kyselyyn, johon osallistui 1 421 asiakasta maaliskuun ja lokakuun 2024 välillä.
Ehdot:
1. Ilmoita mahdollisista ongelmista 90 päivän kuluessa toimituksesta takuulomakkeemme kautta.
2. Käytä seosta sellaisenaan – älä sekoita muihin maaperiin tai lisää ravinteita.
3. Ostosi on tehty suoraan verkkosivustoltamme
4. Sinulla on oikea seos SYBASoil-oppaan / SYBAScan Plant ID:n mukaan
Jos emme voi pelastaa kasvia, saat rahasi takaisin ja uuden kasvin, enintään 100 € per tilaus uusissa kasveissa.
Ei pienellä painettua tekstiä.
Etkö ole vakuuttunut? Lue, mitä asiakkaamme sanovat Trustpilotissa.
Toimitamme DPD:llä ja UPS:llä, joten sinulla on aina valinnanvaraa!
Toimituskulut ilmoitetaan kassasivulla ja ne vaihtelevat maittain.
*Tarkista aina kassasivulta lopullinen hinta, sillä tilauksen paino saattaa muuttaa hintaa
Toimituskulut maittain:
Alankomaat - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Belgia - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Saksa - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Ranska - €9.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Irlanti - €14.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Tanska - €13.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Itävalta - €13.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Luxemburg - €7.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Italia - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Portugali - €34.99 - Ilmainen toimitus alkaen €90.00
Espanja - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Ruotsi - €24.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Suomi - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Yhdistynyt kuningaskunta - £17.99 - Ilmainen toimitus alkaen £70.00
Sveitsi - Vain tukkumyynti
Norja - Vain tukkumyynti
Tee tilaus ennen 16:30 arkipäivinä, niin tilauksesi lähetetään samana päivänä.
Alankomaat - 1 päivä
Belgia - 1 päivä
Saksa - 2 päivää
Ranska - 2-3 päivää
Irlanti - 3 päivää
Tanska - 2 päivää
Itävalta - 2 päivää
Luxemburg - 1 päivä
Italia - 3 päivää
Portugali - 4 päivää
Espanja - 3 päivää
Ruotsi - 3 päivää
Suomi - 4 päivää
Yhdistynyt kuningaskunta - 2-3 päivää
Sveitsi - Vain tukkumyynti
Norja - Vain tukkumyynti
*Huomaa, että nämä aikataulut ovat vain arvioita ja 1-2 päivän viive on mahdollinen joissakin harvinaisissa tapauksissa.
Ota aina yhteyttä, jos toimitus kestää liian kauan!
*Emme lähetä Kanariansaarille
*Huomaa, että lähetämme B2B-myyntiä muihin maihin, ota yhteyttä, jos näin on.
On olemassa muutamia mahdollisia selityksiä. Aloita varmistamalla, että:
- Tarkista sähköpostissa saamasi seurantakoodi varmistaaksesi, ettei sitä ole toimitettu naapureillesi tai paikalliseen postitoimistoon.
Jos näin ei ole, ota meihin yhteyttä. Joskus kuljettaja ei pysty toimittamaan pakettia. Me hoidamme asian puolestasi.
Yleensä se on mahdollista! Tarkista seurantaviesti, jonka sait kuljetusyritykseltä. He antavat sinulle tietoa siitä, miten voit muuttaa pyydettyjä tietoja. Jos et löydä sitä, ota rohkeasti yhteyttä tukitiimiimme.
On erittäin helppoa lisätä tuote tilaukseesi! Lähetä meille vain tilausnumerosi (kuten SYB000) ja tuotteet, jotka haluat lisätä. Me hoidamme loput.
Huomaa, että joskus tilaus on jo lähetetty, jolloin voimme työskennellä kanssasi sopivan ratkaisun löytämiseksi.
Jee! Tilauksesi on matkalla. Saat sähköpostin seurantakoodin kanssa muutaman tunnin kuluttua.
Kun olet tehnyt tilauksesi, Sybotanican tiimi kerää tuotteesi huolellisesti.
Tarkat toimitusajat löydät tuotekohtaiselta sivulta.
Huomaa, että mainostetut toimitusajat ovat valitsemasi kuljetusliikkeen antamia aikoja, joskus voi esiintyä pieniä viivästyksiä.
Odota 2 päivää mainostetun ajan jälkeen ennen kuin otat meihin yhteyttä. Sähköpostitse lähetetty seurantakoodi antaa sinulle tarvittavat tiedot.
Saat tilausvahvistussähköpostin, jossa on latauslinkki laskuusi.
Alennuskoodi voidaan lisätä kassalla osoitetietojen syöttämisen jälkeen.
On muutamia syitä, miksi alennuskoodisi ei toimi. Varmista, että:
- Sinulla ei ole jo alennusta käytössä (Voit poistaa sen napsauttamalla pientä "x")
- Alennuskoodi on edelleen voimassa.
Alennuskoodi voidaan käyttää kassasivulla. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttäinfo@sybotanica.com
Olemme pahoillamme kuullessamme siitä!
Joskus asiat eivät mene suunnitellusti, mutta ei hätää. Kerro meille, mitkä tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet, tilausnumerosi (esim. SYB0000) ja asiaankuuluvat kuvat. Palaamme asiaan mahdollisimman pian sopivan ratkaisun kanssa.
Haluatko jättää arvostelun? Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ostoksesi jälkeen!
Teemme parhaamme varmistaaksemme rehelliset arvostelut. Sekä asiakkaillemme että itsellemme. Haluamme antaa selkeän ja läpinäkyvän kuvan tuotteidemme ja brändimme laadusta.
Ainoa tapa saavuttaa tämä on näyttää todellisia arvosteluja, jotka eivät tarjoa minkäänlaista kannustinta.
Emme maksa kenellekään hyvän arvostelun antamisesta tai huonon poistamisesta.
Tämän saavuttamiseksi olemme tehneet yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka tarkistaa, ovatko arvostelut aitoja ja rehellisiä. Näytämme myös arvosteluja kolmansien osapuolten alustoilta, kuten Etsy, Bol.com, Amazon ja eBay. He ovat vastuussa omista arvosteluistaan.
Poistamme aktiivisesti vääriä arvosteluja; positiivisia tai negatiivisia. Tarkistamme vääriä arvosteluja varmistamalla, että asiakas on todella tehnyt tilauksen meiltä.
Huomaa, että tarjoamme maksettuja kannustimia videoille, jotka on luotu vaikuttajien ja asiakkaiden toimesta, jotka arvioivat tuotteitamme ja brändiämme. Ilmoitamme sinulle aina, jos näin on.
Tämän sisällön luominen vie aikaa ja korvaamme heille siitä.
Tutustu ruukun tilavuuslaskuriin tai tarkista kasviruukun yksittäinen tuotesivu.
Sekoitusten nimet antavat hyvän käsityksen, mutta eivät sisällä kaikkia kasvilajeja. Käytä opastamme löytääksesi täydellisen mullan.
Tutustu siihen täällä: SYBASoil-opas