Questions?

Below are our frequently asked questions. Would you prefer to speak to a person? Email us at info@sybotanica.com! We are happy to help.

Hyvitykset ja palautukset

Hyvitykset ja palautukset -käytäntö

Ensinnäkin: jos sinulla on ongelmia, ota yhteyttä info@sybotanica.com, meillä on 4.8/5 arvosana Trustpilotissa syystä :)

Voit palauttaa minkä tahansa tuotteen (paitsi eläviä asioita kuten Elävä sammal) 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Vaikka sinun ei tarvitse kertoa meille, miksi haluat palauttaa, arvostaisimme sitä todella! Palautukset maksavat 2,99 € seuraavissa maissa:
- Alankomaat
- Saksa
- Ranska
- Belgia
- Luxemburg

Luo palautuslomakkeesi täällä.

Muiden maiden osalta ostaja maksaa palautuskuljetuksen ja tekee lähetysetiketin. Tilaukset voidaan palauttaa osoitteeseen:

Sybotanica B.V.
info@sybotanica.com
Laurens Jansz Costerstraat 6, 6827AR
Arnhem, Alankomaat

Yritämme käsitellä hyvityksen heti, kun saamme pakettisi. Huomioithan, että tämä voi kestää jopa 5 arkipäivää paketin vastaanottamisen jälkeen. Rahojen näkyminen pankkitililläsi kestää sitten vielä 1-5 päivää.

Huomaa, että mahdollisissa ongelmatilanteissa ratkaisemmekin sen ilman kustannuksia! Ota yhteyttä osoitteeseen info@sybotanica.com

** Jos ilmainen toimitus tarjotaan tietyn summan, esimerkiksi 50 euron, ylittäville tilauksille ja tilauksen osan palauttaminen laskee kokonaissumman alle 50 euron, peritään normaalit toimituskulut

90 päivän onnellisen kasvin takuu (tai rahat takaisin + uusi kasvi) SYBASoil-mixeille

Meillä on yli 55 000 onnellista asiakasta, joista 99,6 % raportoi, että heidän kasvinsa kukoistavat. Siksi olemme varmoja tarjotessamme tätä takuuta!
99,6 %:n tyytyväisyysaste perustuu Sybotanican tekemään kyselyyn, johon osallistui 1 421 asiakasta maaliskuun ja lokakuun 2024 välillä.

Ehdot:
1. Ilmoita mahdollisista ongelmista 90 päivän kuluessa toimituksesta takuulomakkeemme kautta.
2. Käytä seosta sellaisenaan – älä sekoita muihin maaperiin tai lisää ravinteita.
3. Ostosi on tehty suoraan verkkosivustoltamme
4. Sinulla on oikea seos SYBASoil-oppaan / SYBAScan Plant ID:n mukaan

Jos emme voi pelastaa kasvia, saat rahasi takaisin ja uuden kasvin, enintään 100 € per tilaus uusissa kasveissa.

Ei pienellä painettua tekstiä.

Etkö ole vakuuttunut? Lue, mitä asiakkaamme sanovat Trustpilotissa.

Toimitus & Kuljetus

Kenen kanssa toimitatte?

Toimitamme DPD:llä ja UPS:llä, joten sinulla on aina valinnanvaraa!

Mikä on toimituskulujen hinta?

Toimituskulut ilmoitetaan kassasivulla ja ne vaihtelevat maittain.

*Tarkista aina kassasivulta lopullinen hinta, sillä tilauksen paino saattaa muuttaa hintaa

Toimituskulut maittain:

Alankomaat - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Belgia - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Saksa - €5.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Ranska - €9.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Irlanti - €14.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Tanska - €13.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Itävalta - €13.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Luxemburg - €7.99 - Ilmainen toimitus alkaen €50.00
Italia - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Portugali - €34.99 - Ilmainen toimitus alkaen €90.00
Espanja - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Ruotsi - €24.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Suomi - €19.99 - Ilmainen toimitus alkaen €70.00
Yhdistynyt kuningaskunta - £17.99 - Ilmainen toimitus alkaen £70.00
Sveitsi - Vain tukkumyynti
Norja - Vain tukkumyynti

Kuinka kauan tuotteideni toimitus kestää?

Tee tilaus ennen 16:30 arkipäivinä, niin tilauksesi lähetetään samana päivänä.

Alankomaat - 1 päivä
Belgia - 1 päivä
Saksa - 2 päivää
Ranska - 2-3 päivää
Irlanti - 3 päivää
Tanska - 2 päivää
Itävalta - 2 päivää
Luxemburg - 1 päivä
Italia - 3 päivää
Portugali - 4 päivää
Espanja - 3 päivää
Ruotsi - 3 päivää
Suomi - 4 päivää
Yhdistynyt kuningaskunta - 2-3 päivää
Sveitsi - Vain tukkumyynti
Norja - Vain tukkumyynti

*Huomaa, että nämä aikataulut ovat vain arvioita ja 1-2 päivän viive on mahdollinen joissakin harvinaisissa tapauksissa.
Ota aina yhteyttä, jos toimitus kestää liian kauan!
*Emme lähetä Kanariansaarille
*Huomaa, että lähetämme B2B-myyntiä muihin maihin, ota yhteyttä, jos näin on.

Miksi tilaukseni näyttää toimitetulta, mutta ei olekaan vielä toimitettu?

On olemassa muutamia mahdollisia selityksiä. Aloita varmistamalla, että:
- Tarkista sähköpostissa saamasi seurantakoodi varmistaaksesi, ettei sitä ole toimitettu naapureillesi tai paikalliseen postitoimistoon.

Jos näin ei ole, ota meihin yhteyttä. Joskus kuljettaja ei pysty toimittamaan pakettia. Me hoidamme asian puolestasi.

Haluan muuttaa toimituspäivääni/sijaintiani/noutopistettäni

Yleensä se on mahdollista! Tarkista seurantaviesti, jonka sait kuljetusyritykseltä. He antavat sinulle tietoa siitä, miten voit muuttaa pyydettyjä tietoja. Jos et löydä sitä, ota rohkeasti yhteyttä tukitiimiimme. 

Haluan lisätä jotain tilaukseeni?

On erittäin helppoa lisätä tuote tilaukseesi! Lähetä meille vain tilausnumerosi (kuten SYB000) ja tuotteet, jotka haluat lisätä. Me hoidamme loput.

Huomaa, että joskus tilaus on jo lähetetty, jolloin voimme työskennellä kanssasi sopivan ratkaisun löytämiseksi.

Miten voin seurata tilaustani?

Jee! Tilauksesi on matkalla. Saat sähköpostin seurantakoodin kanssa muutaman tunnin kuluttua.

Miten toimitus toimii?

Kun olet tehnyt tilauksesi, Sybotanican tiimi kerää tuotteesi huolellisesti.

Tarkat toimitusajat löydät tuotekohtaiselta sivulta. 

Huomaa, että mainostetut toimitusajat ovat valitsemasi kuljetusliikkeen antamia aikoja, joskus voi esiintyä pieniä viivästyksiä.
Odota 2 päivää mainostetun ajan jälkeen ennen kuin otat meihin yhteyttä. Sähköpostitse lähetetty seurantakoodi antaa sinulle tarvittavat tiedot. 

Tilaukset

Mistä löydän laskuni?

Saat tilausvahvistussähköpostin, jossa on latauslinkki laskuusi.

Alennuskoodini ei toimi

Alennuskoodi voidaan lisätä kassalla osoitetietojen syöttämisen jälkeen.

On muutamia syitä, miksi alennuskoodisi ei toimi. Varmista, että:
- Sinulla ei ole jo alennusta käytössä (Voit poistaa sen napsauttamalla pientä "x")
- Alennuskoodi on edelleen voimassa.

Alennuskoodi voidaan käyttää kassasivulla. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttäinfo@sybotanica.com

Tilaukseni tuotteet ovat vahingoittuneet tai puuttuvat.

Olemme pahoillamme kuullessamme siitä!

Joskus asiat eivät mene suunnitellusti, mutta ei hätää. Kerro meille, mitkä tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet, tilausnumerosi (esim. SYB0000) ja asiaankuuluvat kuvat. Palaamme asiaan mahdollisimman pian sopivan ratkaisun kanssa. 

info@sybotanica.com 

Mikä on arvostelupolitiikkanne?

Haluatko jättää arvostelun? Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ostoksesi jälkeen!

Teemme parhaamme varmistaaksemme rehelliset arvostelut. Sekä asiakkaillemme että itsellemme. Haluamme antaa selkeän ja läpinäkyvän kuvan tuotteidemme ja brändimme laadusta.


Ainoa tapa saavuttaa tämä on näyttää todellisia arvosteluja, jotka eivät tarjoa minkäänlaista kannustinta.


Emme maksa kenellekään hyvän arvostelun antamisesta tai huonon poistamisesta.

Tämän saavuttamiseksi olemme tehneet yhteistyötä Trustpilotin kanssa, joka tarkistaa, ovatko arvostelut aitoja ja rehellisiä. Näytämme myös arvosteluja kolmansien osapuolten alustoilta, kuten Etsy, Bol.com, Amazon ja eBay. He ovat vastuussa omista arvosteluistaan.

Poistamme aktiivisesti vääriä arvosteluja; positiivisia tai negatiivisia. Tarkistamme vääriä arvosteluja varmistamalla, että asiakas on todella tehnyt tilauksen meiltä.

Huomaa, että tarjoamme maksettuja kannustimia videoille, jotka on luotu vaikuttajien ja asiakkaiden toimesta, jotka arvioivat tuotteitamme ja brändiämme. Ilmoitamme sinulle aina, jos näin on.


Tämän sisällön luominen vie aikaa ja korvaamme heille siitä.

Tuotesivuilta löydät tarkempia tuotetietoja!

SYBASoil

Kuinka paljon multaa tarvitsen?

Tutustu ruukun tilavuuslaskuriin tai tarkista kasviruukun yksittäinen tuotesivu.

Miten voin olla varma, että saan oikean mullan?

Sekoitusten nimet antavat hyvän käsityksen, mutta eivät sisällä kaikkia kasvilajeja. Käytä opastamme löytääksesi täydellisen mullan.

Tutustu siihen täällä: SYBASoil-opas